بررسی تأثیر شبکه سازی اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی مجازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر شبکه سازی اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی مجازی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر شبکه سازی اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی مجازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر شبکه سازی اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر شبکه سازی اجتماعی بر رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی مجازی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر پدیده شبکه سازی اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی بر رفتار خرید مصرف کنندگان، انجام وپرسشنامه پژوهشگر ساخته، با پایایی ۰/۹۱در اختیار ۲۰۰۰نفر از کاربران ایلامی شبکه اجتماعی فیسبوک و عضو در تاپیک بر و بچه های ایلام به روش تصادفی ساده قرارگرفته است. تحلیل داده ها با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تاییدی صورت گرفته است. نتایج پژوهش نشان داد که شبکه سازی اجتماعی( )r=0/58اثر مثبت و معناداری بررفتار خرید مصرف کننده آنلاین دارد. به پژوهشگران پیشنهاد می گردد تأثیر متغیرهایی همچون تبلیغات دهان به دهان بررفتار مصرف کننده را در شبکه های اجتماعی مجازی بررسی نمایند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.