بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی در برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها برای طراحی امیخته های بازاریابی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی در برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها برای طراحی امیخته های بازاریابی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی در برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها برای طراحی امیخته های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی در برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها برای طراحی امیخته های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی در برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها برای طراحی امیخته های بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

تکنولوژی امروزه یک واقعیت و سلاح پذیرفته شده می باشد که در کسب سود،افزایش بازده و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها به وسیع ترین معنای کلمه تاثیرگذار می باشد. امروزه سازمان ها براساس استراتژی های تدوین شده خود در زمینه های بازاریابی آمیخته های بازاریابی خود را طراحی می کنند، آشنایی با عواملی که بر طراحی و تدوین استراتژی های سازمان یا بطور کلی فرایند مدیریت استراتژیک موثر است بسیار مهم می باشد. در این مقاله با بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات بر عوامل استراتژیک تاثیر گذار بر طراحی امیخته های بازاریابی سازمان از قبیل استراتژی الکترونیکی سازمان، زنجیره تامین، یادگیری سازمانی، پشتیبانی از CRM، مدیریت کیفیت جامع و همچنین ایجاد مزیت رقابتی بوسیله عوامل ذکر شده خواهیم پرداخت که بر تاثیرات عمیق فناوری اطلاعات در افزایش عملکرد سازمانی تاکید خواهد شد و در پایان با بررسی کلی این رویکرد بر امیخته های بازاریابی کاربرد شگرف آن را به عنوان یک ابزار موثر در مدیریت بازاریابی نشان خواهیم داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.