بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد سازمانی با متغییر میانجی بازارگرایی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد سازمانی با متغییر میانجی بازارگرایی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد سازمانی با متغییر میانجی بازارگرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد سازمانی با متغییر میانجی بازارگرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد سازمانی با متغییر میانجی بازارگرایی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بازاریابی اینترنتی پدیده ای نوین در اقتصاد است که در گستره ای وسیع در تعاملی چند سویه با جهت گیری بازار(بازارگرایی) نقش تعیین کننده ای در بهبود و ارتقای عملکرد سازمان ها ایفا می کند. این پژوهش از حیث هدف، کاربردی و از حیث روش، از نوع توصیفی است. هدف از انجام پژوهش حاضر ارزیابی تاثیر گرایش به بازاریابی اینترنتی بر عملکردشرکت های خدماتی، گردشگری و مسافرتی با در نظر گرفتن بازارگرایی به عنوان متغییر میانجی و رابطه بین این دومتغییر است. به این منظور، سه فرضیه تدوین شد. جهت گردآوری اطلاعات لازم به منظور آزمون فرضیه ها، از پرسشنامه استاندارد حاوی ۳۷پرسش در ۱۱بعد استفاده و بین ۲۳۴نفر از مدیران شرکت های خدماتی، گردشگری و مسافرتی درسطح شهرستان بابل – استان مازندران، به عنوان جامعه آماری پژوهش، توزیع شد. برای تحلیل داده ها و آزمون فرضیه هااز روش تحلیل عاملی و تحلیل مسیر بهره گرفته شد. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش ضمن تائید تاثیر بازارگرایی برمیزان عملکرد شرکت های فوق نشان داد که به طور کلی بین گرایش به بازاریابی اینترنتی و عملکرد به صورت مستقیم وهمین طور به واسطه بازارگرایی و به طور غیر مستقیم نیز رابطه معناداری وجود دارد و متغییربازارگرایی بر این رابطه تاثیر بسزایی نیز می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.