بررسی تاثیر سه گانه سرمایه اجتماعی، بازارگرایی و یادگیری سازمانی بر میزان نوآوریخدمات


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سه گانه سرمایه اجتماعی، بازارگرایی و یادگیری سازمانی بر میزان نوآوریخدمات دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سه گانه سرمایه اجتماعی، بازارگرایی و یادگیری سازمانی بر میزان نوآوریخدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سه گانه سرمایه اجتماعی، بازارگرایی و یادگیری سازمانی بر میزان نوآوریخدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سه گانه سرمایه اجتماعی، بازارگرایی و یادگیری سازمانی بر میزان نوآوریخدمات :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

فقدان اطلاعات لازم در زمینه سرمایه اجتماعی، مانعی بر سر راه تحقیقات نظری و عملی در مورد نقش سرمایه اجتماعی بوده است. سرمایه اجتماعی، از آن جا که مکمل سایر منابعی است که تحت کنترل افراد و سازمان ها می باشند، منبعیبرای افراد و سازمان به شمار می رود. بسیاری از مطالعات به اثرات سرمایه اجتماعی در سطح یک شرکت یا صنعت بر عملکرد پرداخته اند. اما مطالعات کمتری سرمایه اجتماعی را به عملکرد نوآوری خدمات مرتبط کرده اند. از اینرو، هدف ازانجام پژوهش حاضر مطالعه و بررسی تاثیر سه گانه سرمایه اجتماعی، بازارگرایی و یادگیری سازمانی بر میزان عملکرد نوآوری خدمات در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط در سطح شهرستان بابل – استان مازندران است. به این منظور پنج فرضیه تدوین شد. جهت گردآوری اطلاعات لازم به منظور آزمون فرضیه ها، از پرسشنامه استاندارد حاوی ۲۱پرسش در ۴بعد استفاده و بین ۱۱۰نفر از مدیران شرکت های تولیدی کوچک و متوسط در سطح شهرستان بابل – استان مازندران، به عنوان جامعه آماری پژوهش، توزیع شد. برای تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از روش رگرسیون چندگانه خطی و تحلیل مسیر بهره گرفته شد. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش ضمن تائید تاثیر سرمایه اجتماعی و بازارگرایی برمیزان یادگیری سازمانی در شرکت های فوق نشان داد که به طور کلی بین سرمایه اجتماعی و بازارگرایی و یادگیری سازمانی با عملکرد نوآوری خدمات شرکت به صورت مستقیم نیز رابطه معناداری وجود دارد که حاکی از تایید تمامی فرضیه های پژوهش نیز بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.