بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد محصول جدید با درنظر گرفتن نقش واسط قابلیت آمیخته بازاریابی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد محصول جدید با درنظر گرفتن نقش واسط قابلیت آمیخته بازاریابی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد محصول جدید با درنظر گرفتن نقش واسط قابلیت آمیخته بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد محصول جدید با درنظر گرفتن نقش واسط قابلیت آمیخته بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد محصول جدید با درنظر گرفتن نقش واسط قابلیت آمیخته بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر در پی بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد محصول جدید با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت آمیخته بازاریابی می باشد. داده های مورد نظر این پژوهش بوسیله پرسشنامه جمع آوری شده است. جامعه این پژوهش را شرکت های کوچک و متوسط شهر مشهد تشکیل می دهند. تعداد ۲۴۰پرسشنامه با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه معلوم (با حجم ۴۱۱ شرکت)و با در نظر گرفتن نرخ بازگشت به شیوه تصادفی ساده توزیع شده است. داده های بدست آمده بوسیله نرم افزار SPSS ver.22مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج بدست آمده نشان دهنده تاثیر معنادار متغیر بازارگرایی بر قابلیت آمیخته بازاریابی و عملکرد محصول جدید است. همچنین وجود رابطه معنادار میان قابلیت آمیخته بازاریابی و عملکرد محصول جدید،مورد تایید قرار گرفت. نقش واسط قابلیت آمیخته بازاریابی در ارتباط میان بازارگرایی و عملکرد محصول جدید نیز مورد تایید قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.