بررسی ارتباط استراتژی بازاریابی رابطه مند با سهم بازار بانک ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط استراتژی بازاریابی رابطه مند با سهم بازار بانک ها دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط استراتژی بازاریابی رابطه مند با سهم بازار بانک ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط استراتژی بازاریابی رابطه مند با سهم بازار بانک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط استراتژی بازاریابی رابطه مند با سهم بازار بانک ها :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در عصر حاضر، تغییرات به سرعت در بخش خدمات رخ میدهد. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم بر ماهیت رقابت تاثیرگذاشته است. جای تعجب نیست که در این محیط بر چالش همراه با تغییرات شتابنده، موسسههای مالی و خدماتی مجبور شده اند واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند و کمتر روی محصولات و بیشتر روی مشتریان و رقابت متمرکز شوند و به جای دید کوتاه، دید بلندمدت داشته باشند. شرکت ها به منظور کسب مزیت رقابتی، از منابع خود در جهت بهبود موقعیت نسبی خود نسبت به رقبا استفاده میکنند و در مطالعات سازماندهی صنعتی، سهم بازار و ارتقای موقعیت شرکت سبب شکلگیری فرصتهای بهتری در آینده میشود. اگر هدف مطلوب شرکتها، کسب سهم بازار باشد و انتظار رود که در آینده افزایش سودآوری و فرصت های رشد از آن شرکت هایی باشد که سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دادهاند، آن گاه تغییر در سهم بازار نشان دهنده عملکرد آتیو فرصت های رشد است. امروزه یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد تغییر در سهم بازار به ویژه در حوزه خدمات، استفاده از بازاریابی رابطهمند است. با تغییر گسترده در زمینه بازاریابی، اکنون بازاریابی رابطهای جایگزین بازاریابی سنتی مبتنی بر عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی گردیده است. استراتژی بازاریابی رابطهای مبتنی بر ایجاد، توسعه و حفظ ارتباط با خریداران می باشد. برای رسیدن به این هدف سازمانها باید عناصر ایجاد و حفظ روابط بین سازمانی را شناسایی نموده و با سنجش این عناصر در جهت روابط خود با مشتریان اقدامات لازم را به عمل آورند. باید اذعان داشت که بکارگیری و ابداع استراتژیها و راهکارهای مناسب افزایش سهم بازار در صنعت بانکداری، سودآوری و بقاء آن ها را در بلندمدت تضمین می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.