مقاله رابطه کیفیت تعامل معلم- دانش آموز با پیشرفت تحصیلی درمدارس پسرانه مقطع متوسطه شهر رفسنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه کیفیت تعامل معلم- دانش آموز با پیشرفت تحصیلی درمدارس پسرانه مقطع متوسطه شهر رفسنجان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه کیفیت تعامل معلم- دانش آموز با پیشرفت تحصیلی درمدارس پسرانه مقطع متوسطه شهر رفسنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه کیفیت تعامل معلم- دانش آموز با پیشرفت تحصیلی درمدارس پسرانه مقطع متوسطه شهر رفسنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه کیفیت تعامل معلم- دانش آموز با پیشرفت تحصیلی درمدارس پسرانه مقطع متوسطه شهر رفسنجان :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
این تحقیق با هدف رابطه کیفیت تعامل معلم- دانش آموز با پیشرفت تحصیلی در مدارس پسرانه مقطع متوسطه شهر رفسنجان انجام شده است. روش تحقیق بصورت توصیفی- همبستگی بوده، جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دانش آموزان پسر پایه ۷ و ۹ مقطع متوسطه شهر رفسنجان به تعداد ۵۲۸۵ نفر می باشد. که از طریق فرمول کوکران ۳۵۸ نفر بصورت تصادفی طبقه ای از میان جامعه به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد کیفیت روابط معلم- دانش آموز مورری و زویچ با روایی ۰/۸۲ و پایایی ۰/۸۱ و برای سنجش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از یک آزمون محقق ساخته استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده آماره های توصیفی و استنباطی مثل میانگین، انحراف معیار، ضریب همبستگی پیرسون به کاررفته است. نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت تعامل معلم- دانش آموز با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه مستقیم دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.