بازاریابی پارتیزانی و تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازاریابی پارتیزانی و تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی پارتیزانی و تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی پارتیزانی و تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی پارتیزانی و تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در بازار رقابتی امروز تمرکز زیادی روی بهبود کارآیی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی وجود دارد .بازاریابی را میتوان بعنوان فرایندی تعریف کرد که فرد و گروه از طریق تولید کالا و خدمت و داد و ستد محصول ، نیازها و خواسته های خود را تامین می کنند.شرکتها درتلاشند روشهای نوینی را در جهت کاستن از هزینه ها و افزایش ارزش محصولات ویا خدمات خود انجامدهند.هدف بازاریابی پارتیزانی بعنوان یک استراتژی ،استفاده از ترکیب ابزارهای تبلیغاتی نوین با کمترین هزینه بر اساس روان انسان ها و آن گونه ای که انسان ها می اندیشند و قضاوت می کنند، بنا نهاده شده است وجهت تاثیر بر رفتار خرید مصرف کننده و افزایش شور و اشتیاق وی به استفاده از کالا یا خدمت و در نتیجه افزایش بهره وری و موفقیت شرکتها بکارمیرود.کلید موفقیت بازاریابی پارتیزانی هنر توجه کردن است چرا که با صرف بودجه اندک تاثیر شگرف در ذهن مخاطب ایجاد میکند در این مقاله به بررسی بازاریابی پارتیزانی و تاثیرآن بررفتار خرید مصرف کننده پرداخته ایم .نتایج حاصله نشان میدهدکه استفاده درست از ابزارهای بازاریابی پارتیزانی بر رفتار خرید تاثیر دارد و باعث تشویق مصرف کننده به خرید بیشترمیگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.