اعتماد مصرف کننده به برند: اعتبار برند، مزیت برند و آگاهی برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اعتماد مصرف کننده به برند: اعتبار برند، مزیت برند و آگاهی برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اعتماد مصرف کننده به برند: اعتبار برند، مزیت برند و آگاهی برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتماد مصرف کننده به برند: اعتبار برند، مزیت برند و آگاهی برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اعتماد مصرف کننده به برند: اعتبار برند، مزیت برند و آگاهی برند :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
اعتماد به برند یکی از مهمترین مفاهیم بازارابی است که امروزه به طور گسترده ای توسط محققان و کارشناسان بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد و یکی از دلا یل مهم این شهرت، نقش استراتژک و مهم آن در تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی پایدار همچون وفاداری مشتریان برای سازمانها است.اعتماد به برند نیز می تواند تحت عواملی مختلفی همچون اعتبار برند، مزیت برند و آگاهی برند شکلبگیرد. لذا، هدف این تحقیق بررسی تاثیر سه متغیر اعتبار برند، مزیت برند و آگاهی برند بر اعتماد مصرف کننده به برند می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مراجعه کنندگان به فروشگاه هاکوپیان درشهر ساری می باشد. در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده برای انتخاب نمونه استفاده شده است که تعداد ۱۸۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. یافته های تحقیق نشان داده است که اعتبار برند،مزیت برند و آگاهی برند بر اعتماد مصرف کننده به برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد. علاوه بر این نتایج تحقیق نشان می دهد که اعتبار برند بیشترین تاثیر را بر اعتماد مصرف کننده به برند دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.