اصول اخلاقی و فرهنگی در تبلیغات شهری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اصول اخلاقی و فرهنگی در تبلیغات شهری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اصول اخلاقی و فرهنگی در تبلیغات شهری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اصول اخلاقی و فرهنگی در تبلیغات شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اصول اخلاقی و فرهنگی در تبلیغات شهری :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
امروزه تبلیغات به یکی از اجزاء مهم در واحدهای اقتصادی تبدیل شده است. تبلیغات محیطی به علت قرار گرفتن در مکان های عمومی، دیده شدن توسط مشتریان را به نوعی تضمین می کنند. به منظور بهره جستن از این مزیت بزرگ باید این تبلیغات را با جاذبه هایی که نوآورانه باشد و در ذهن مشتری تثبیت می گردد، همراه نمود زیرا تبلیغات خوب، فروش خوب و بهبود کسب و کار را تضمین می نماید. البته هیچ گاه نباید اصول اخلاقی را در جهت کسب سود بیشتر زیر پا گذاشت. خوشبختانه جامعه ایرانی با دارا بودن فرهنگ غنی اسلامی می تواند با بهره گیری از ارزش های دینی گام های مثبتی در این راستا بردارد. در ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته نقاط ضعفی در تبلیغات محیطی مشاهده می شود که از آن جمله می توان به عدم کارشناسی برای صدور مجوز نصب تابلوهای تبلیغاتی، توجه نکردن به خلاقیت و زیبایی بصری اشاره نمود. در این تحقیق، مروری بر پژوهش های چندین محقق در زمینه تبلیغات محیطی صورت گرفته و راهکارهایی در جهت پیشرفت و رفع موانع موجود ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.