ارتباط مهارتهای مطالعه،عوامل آموزشی و خود کار آمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلیدانشجویان پیام نور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط مهارتهای مطالعه،عوامل آموزشی و خود کار آمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلیدانشجویان پیام نور دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط مهارتهای مطالعه،عوامل آموزشی و خود کار آمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلیدانشجویان پیام نور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط مهارتهای مطالعه،عوامل آموزشی و خود کار آمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلیدانشجویان پیام نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط مهارتهای مطالعه،عوامل آموزشی و خود کار آمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلیدانشجویان پیام نور :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه مهارت های مطالعه ، عوامل آموزشی و خود کار آمدی تحصیلی با عملکردتحصیلی دانشجویان پیام نور مرکز مشهد در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ انجام گردیده است. روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور که در سال تحصیلی۹۰-۸۹ مشغول به تحصیل هستند تشکیل می دهند. و تعداد ۳۷۷ نفر بر اساس جدول مورگان، به عنوان نمونه آماری پژوهش انتخاب شده اند.. متغیرهای مورد مطالعه در این پژوهش: عوامل جمعیت شناختی، عوامل آموزشی وخودکارآمدی تحصیلی میباشد. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش عبارتند از: پرسشنامه ی جمعیت شناختی با ۱۴ گویه،پرسشنامه ی عوامل آموزشی با ۳۴ گویه و پرسشنامه ی خودکارآمدی تحصیلی با ۱۴ گویه که برای تجزیه و تحلیل داده ها، در آمار توصیفی از جداول فراوانی، برای توصیف متغیرهای جمعیت شناختی استفاده گردید و در آمار استنباطی از آزمون های لون (برابری واریانسها)، آنالیز واریانس یکطرفه، آزمونهای معادل آنالیز واریانس،آزمون کایدو استقلال سطر و ستون در جداول توافقی، رگرسیون، welch و آزمون توکی بهره گرفتم. یافته ها حاکی از این است که عملکرد تحصیلی دانشجویان با جنسیت، وضعیت تأهل، وضعیت اشتغال، سن،محل سکونت، نوع دیپلم، معدل دیپلم، شیوهی پذیرش در دانشگاه، تحصیلات پدر، تحصیلات مادر، شغل پدر، شغل مادر،وضعیت اقتصادی خانواده و عوامل آموزشی دانشگاه رابطه نداشته ولی همبستگی بین عملکرد تحصیلی با خودکارآمدی تحصیلی معنادار بوده است؛ در نهایت تحلیل رگرسیون نشان داد که خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان بیشترین سهم را درتبیین موفقیت تحصیلی دانشجویان برعهده دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.