پژوهش طولی اثربخشی مداخله چندوجهی لرن بر سلامت روان والدین دارای کودک مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پژوهش طولی اثربخشی مداخله چندوجهی لرن بر سلامت روان والدین دارای کودک مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پژوهش طولی اثربخشی مداخله چندوجهی لرن بر سلامت روان والدین دارای کودک مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پژوهش طولی اثربخشی مداخله چندوجهی لرن بر سلامت روان والدین دارای کودک مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پژوهش طولی اثربخشی مداخله چندوجهی لرن بر سلامت روان والدین دارای کودک مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش کنونی پژوهش طولی اثربخشی مداخله چندوجهی لرن بر سلامت روان والدین دارای کودک مبتلا به اختلالکاستی توج / بیش فعالی است. جامعه پژوهش را کلیه والدین دارای کودک مبتلا به اختلال کاستی توجه / بیش فعالیشهرستان سبزوار تشکیل می دادند پژوهش حاضر بر روی ۱۵ نفر از والدینی که نمره سلامت روان آنها کمتر از سایرین بوداجرا شد. نمونه به صورت هدفمند انتخاب شد و با توج به معیارهای ورود (داشتن سلامت روانی پایین) و خروج از پژوهش(غیبت بیشتر از ۲ جلسه از جلسات آموزشی) هم والدین (مادران و پدران) پرسشنامه سلامت عمومی گلدبر و هیلر راتکمیل کردند. سپس مداخله چندوجهی لرن بر روی آنها اجرا شد و دوباره ملزم به تکمیل پرسشنامه سلامت روانی شدند وبعد از ۶ ماه دوباره پرسشنامه سلامت روانی را تکمیل کردند. مداخله چندوجهی لرن در طی ۱۸ جلسه اجرا شد. به منظورمحاسبه میانگین و انحراف معیار از آمار توصیفی و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار استنباطی شامل تحلیل کوواریانساندازه های مکرر یا GLMRM استفاده شد. آزمون های چند متغیره جهت بررسی نتیجه چهار آزمون چند متغیره برایمعنی داری اثر هر متغیر مستقل مورد استفاده قرار گرفتند، و نشانگر این بودند که اثرات زمان بر سلامت روانی معنی دارمی باشد، و تعامل زمان و جنسیت نیز معنی دار می باشد. وضعیت تقابل میان متغیرهای درون آزمودنی ها در رابطه با زمان وجنسیت معنی دار است. با توج به نتایج حاصل، مداخله چندوجهی لرن، کارایی خود را در رابطه با والدین دارای کودکمبتلا به اختلال کاستی توجه / بیش فعالی نشان داد و بازده خود را تا شش ماه حفظ کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.