اثربخشی روش تدریس سنتی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی روش تدریس سنتی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی روش تدریس سنتی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی روش تدریس سنتی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی روش تدریس سنتی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر، اثربخشی روش تدریس سنتی بر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزاندختر دوم متوسطه می باشدکه در قالب یک طرح تحقیقی از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با دو گروه آزمایش انجام شد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر سیرجان می باشد که درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ به تحصیل مشغول می باشند. که از بین آن ها با استفاده از روش نمونه گیری به صورت تصادفی خوشه ای چند مرحله ای تعداد ۱۷ نفر به شکل یادگیری سنتی در درس ریاضی تحت آموزش قرار گرفتند.ابزار مورد استفاده به منظور اندازه گیری یادگیری دانش آموزان، نمرات درس ریاضی آنان به عنوان ملاک یادگیری درنظر گرفته شد. با استفاده از نرم افزار spss16 ،تحلیل کوواریانس یافته های پژوهش نشان داد که روش تدریس سنتیبر افزایش یادگیری ریاضی در دانش آموزان دختر دوم متوسطه تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.