اثربخشی بازی درمانی و قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی بازی درمانی و قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا مشهد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی بازی درمانی و قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی بازی درمانی و قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی بازی درمانی و قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا مشهد :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش مقایسه اثر بخشی قصه درمانی و بازی درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مهارت هایاجتماعی کودکان ۷-۵ ساله نیمه شنوا مشهد است. جامعه آماری مورد نظر در پژوهش حاضر عبارت از کلیه کودکان نیمه شنوا ۵-۷ ساله شهر مشهداست .با توجه به نمونه ها که وجود دارد و اینکه کار شبه آزمایشی است تعداد حجم نمونه ۳۰ نفر از کودکان ۷-۵ ساله است که به دو گروه ۱۵ نفره تقسیم شده است.جهت جمع آوری داده ها از ابزار عمده پرسشنامه مهارت های اجتماعی گرشام و الیوت استفاده شد . ا ین پژوهش همبستگی و جهت بررسی فرضیه ها ی پژوهش ازآزمون های آماری تحلیلکواریانس استفاده شد. کلیه مراحل آماری توسط ۲۰ SPSS صورت می گیرد.نتایج : بین گروه بازی درمانی بر پایه آموزش مولفههای هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا گروه گوا ه تفاوت معنا دار وجود دارد . بین گروه قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا گروه گوا ه تفاوت معنا دار وجود دارد.بین گروه قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مسئولیت پذیری کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا گروه گوا ه تفاوت معنا دار وجود دارد. بین قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر خویشتن داری کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا گروه گوا ه تفاوت معنا دار وجود دارد . بین قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر قاطعیت کودکان ۵-۷سال نیمه شنوا گروه گوا ه تفاوت معنا دار وجود دارد. بین قصه درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مشکلاترفتاری کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا مشهد گروه گوا ه تفاوت معنا دار وجود دارد. بین بازی درمانی بر پایه آموزش مولفه های هوش هیجانی بر مشکلات رفتاری کودکان ۵-۷ سال نیمه شنوا مشهد گروه گوا ه تفاوت معنا دار وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.