بررسی سیستم CRM بر اساس محیط کسب و کار الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی سیستم CRM بر اساس محیط کسب و کار الکترونیکی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی سیستم CRM بر اساس محیط کسب و کار الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سیستم CRM بر اساس محیط کسب و کار الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی سیستم CRM بر اساس محیط کسب و کار الکترونیکی :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
در عصر حاضر، مدیریت ارتباط با مشتری به یک عامل کلیدی در موفقیت کسب و کار تبدیل شده است. مدیریت ارتباط بامشتری از جمله نکات بسیار مهم و حیاتی برای سازمان ها به شمار می رود و برای پشتیبانی از فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات بکار می رود. باگسترش اینترنت، ابزارهای در دسترس برای برقراری ارتباط با مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، در سازمان ها رایج شده اند.مشتریان بر خط امروزی،نیاز های مختلف و توضیحات بالاتری نسبت به گذشته دارند،مشتریان می خواهند خرید کنند و از طریق کانال های ارتباطی مختلف مانند تلفن،پست الکترونیکی ووب،سرویس دهی شوند. استفاده از شبکه های اینترنتی ، مرکز ارتباط چند رسانه ای ، کامپیوتر و … باعث تاثیر زیادی در مدیریت ارتباط با مشتری و در نتیجه سرمایه گذاری فراوان شرکتها دراین زمینه شده است .در این مقاله ویژگی های سیستم های CRM را در محیط کسب و کار الکترونیکی، مورد بررسی قرا داده ایم. مدیریت ارتباط با مشتری بوجود آمد تا به عنوان یک هدف نهایی برای نگه داشتن مشتری، ایفای نقش کند. ما در این مقاله یک تئوری و طراحی جدید در زمینه ارتباطات در کسب و کار الکترونیکی را ارائه می دهیم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.