مدل سازی و آنالیز یک صف تقاضای خدمات سازمانی در ارتباطات چند کاناله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی و آنالیز یک صف تقاضای خدمات سازمانی در ارتباطات چند کاناله دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی و آنالیز یک صف تقاضای خدمات سازمانی در ارتباطات چند کاناله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی و آنالیز یک صف تقاضای خدمات سازمانی در ارتباطات چند کاناله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی و آنالیز یک صف تقاضای خدمات سازمانی در ارتباطات چند کاناله :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

این مقاله توصیف جامع و مختصری در مورد سیستم ارتباطی نقلیه – سازمانی را به صورت چند کاناله ارائه می دهد. مدل های ریاضیاتی موجود برای چنین سیستمی معمولاً برخی از ویژگیهای رفتاری ضروری آن (( نظیر رد سرویس دهی، قطع شدن ناگهانی سرور سیستم و نهایتاً متوقف کردن درخواست های سرویس اینترنتی یا SRs)) را نادیده می گیرد. بنابراین، نتایج عملکردی حاصله از این مدل ها خیلی بیش از حد خوشبینانه به نظر می رسد. لذا، در این مقاله، یک مدل صف بندی چند سروری با هدف ثبت دقیق پویایی های سیستم ارتباطی پیش از این ذکر شده و ارزیابی عملکردی آن پیشنهاد می شود. مدل پیشنهادی به خاطر پیچیدگی زیاد و نداشتن عبارات تحلیلی کاملاً بسته خود محبوبیت یافته که بدینسان استانداردهای اجرایی مهمی را مشخص می نماید. از این رو، تقریب ها به عنوان ابزاری برای بهبود انعطاف پذیری ریاضیاتی مدل بدست می آیند. شبیه سازی ها به عنوان یک متد قابل قبول با اهداف خاص (اعتبار بخشی به مدل پیشنهادی، بررسی دقت آن و مشخص شدن نقش سیستم در خصوص چندین استاندارد جدید مربوطه) انجام می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.