چالش های محلی بازاریابی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چالش های محلی بازاریابی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چالش های محلی بازاریابی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چالش های محلی بازاریابی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چالش های محلی بازاریابی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

بازاررسانی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی در ایران با مشکلاتی عدیده ای مواجه است. دلایل آن را می توان در نبود مبانی نظری مناسب، یکپارچه نبودن مدیریت روستائی، کمبود منابع مالی پایدار و نامناسب بودن تجهیزات و تاسیسات زیر بنایی مناسب جستجو نمود. بدین ترتیب، درصد اندکی از قیمت پرداختی مصرف کننده ،نصیب تولید کننده می شودو بیشترین عایدی نصیب واسطه ها می گردد. از آنجا که معمولا مزارع خانوادگی به عنوان تولیدکنندگان خرد محصولات کشاورزی مطرح می باشند، وجود نقص در بازاررسانی،بیشترین صدمه را به آنها وارد می نماید. برای مثال، مزارع خانوادگی با مشکلات نا مناسب بودن زیر ساخت بازاریابی ، ناپایداری قیمت، نامناسب بودن اطلاع رسانی بازار، هزینه بالای تولید، ضایعات زیاد، واسطه ها و همچنین کمبود حمایت های دولتی در ارتباط با بازار محصولات کشاورزی مواجه می باشند. در مقاله حاضر ضمن بررسی چالش های محلی بازاریابی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی، توصیه های لازم به منظور بهبود نظام بازاریابی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.