بررسی تولید و مصرف گونه Acantholimon olivieri Boiss به روش AMMI در مراتع گون بان هرسین استان کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تولید و مصرف گونه Acantholimon olivieri Boiss به روش AMMI در مراتع گون بان هرسین استان کرمانشاه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تولید و مصرف گونه Acantholimon olivieri Boiss به روش AMMI در مراتع گون بان هرسین استان کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تولید و مصرف گونه Acantholimon olivieri Boiss به روش AMMI در مراتع گون بان هرسین استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تولید و مصرف گونه Acantholimon olivieri Boiss به روش AMMI در مراتع گون بان هرسین استان کرمانشاه :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
بدون شناخت خصوصیات تولیدی گیاهان و میزان مصرف علوفه یک مرتع در طول دوره چرا، برنامه ریزی و مدیریت مرتع و دام مقدور نمی باشد . به منظور بررسی حصوصیات رویشی و تولیدی و میزان مصرف علوفه گیاهان در مراحل مختلف رویشی توسط دام، طرح حاضر به مدت پنج سال در مراتع گون بان هرسین به اجرا گذاشته شد . بدنی منظور از ابدتدای فصل رویش تولید علوفه گونه های گیاهی در داخل قطعات محصور و علوفه باقیمانده آنها در عرصه های چرا شده توسط دام، با فواصل یک ماهه برداشت شده و از تفاضل آن ها ، میزان مصرف از این گونه تعیین شد . سرانجام اعداد و ارقام حاصل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . گونه Acantholimon olivieri Boiss ( کلاه میر حسن ) از زمره گونه های بود که برخلاف ظاهر خضبی در اوائل فصل چرا به شدت مورد استفاده دام ها قرار گرفت و نتایج نشان داد که میزان تولید و مصرف این گونه در طی سال های مورد بررسی متفاوت بوده و همچنین در طی ۴ ماه فصل چرا تفاوت معنی دار در میزان تولید و مصرف آن وجود داشته است . به منظور بررسی بهتر و تفسیر ساختار ضربی اثر متقابل سال * ماه داین گونه از تجزیه اثرات افزایش جمع پذیر و اثرات متقابل ضرب پذیر (AMMI) استفاده شد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.