تاثیر نوع بسته بندی در صادرات انواع گیاهان دارویی ایران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نوع بسته بندی در صادرات انواع گیاهان دارویی ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نوع بسته بندی در صادرات انواع گیاهان دارویی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوع بسته بندی در صادرات انواع گیاهان دارویی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نوع بسته بندی در صادرات انواع گیاهان دارویی ایران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

گیاهان دارویی میراثی منطقه ای ولی با اهمیت جهانی هستند که ثروت عظیمی را به جهان ارزانی داشته اند و می بایست خداوند را بر آفرینش آنها حمد گفت و سپاس گذارد. چرا که علاوه بر زیباسازی صحنه حیات به شکل کارخانه های فعال و در عین حال غیر آلاینده، فرآورده هایی مفید و متنوع تولید می کنند و هماره آرام بخش درد و رنج بیماران و تأمین کننده سلامت انسان بوده اند. تنوع اقلیم و آب و هوا، یکی دیگر از مواهب بی دریغ الهی است که کشورمان از آن بهره مند گردیده است. می توان علاوه بر نفت، ثروت های دیگری را در گستره وسیع منابع طبیعی کشور را شناخت و حتی آن را ملی کرد. گیاهان دارویی یکی از منابع بسیار ارزشمند و اقتصاد پسند کشور است که در صورت شناخت علمی، کشت، توسعه و بهره برداری صحیح می توانند نقش مهمی در سلامت جامعه، اشتغال زایی، توسعه صادرات غیرنفتی و در نهایت توسعه پایدار ایفا کنند. با وجود قدمت گیاهان دارویی در فرهنگ غنی ایران، امروزه به دلیل بهره برداری غیر اصولی و بدون برنامه ریزی از این گیاهان، محصولات گیاهان دارویی ایران از لحاظ کیفیت، توان رقابت با محصولات دیگر کشورها را نداشته و کشور ایران نتوانسته سهم چندانی از بازار جهانی تجارت گیاهان دارویی را به خود اختصاص دهد. دنیای امروز، دنیای رقابت است و کلید ورود به بازار رقابتی جهانی و ماندن در آن، بازاریابی است و هر کشور برای سود بردن از منابع و ثروت های قابل تجارت خود باید اصول بازاریابی را رعایت کند. عملیات بازاریابی، شامل انبارداری، حمل و نقل، درجه بندی، بسته بندی و تبدیل می باشد. در پژوهش حاضر، از بین عوامل مؤثر بر بازاریابی صحیح و سودآور محصولات گیاهان دارویی، عامل بسته بندی و تأثیر آن در بازاریابی و توسعه صادرات گیاهان دارویی مورد بررسی قرار می گیرد. عاملی که اگر به طور اصولی مورد توجه مسئولین مربوط قرار گیرد، می تواند به راستی تحولی در تجارت گیاهان دارویی کشور و ارز آوری آنها ایجاد کند. روش به کار رفته در این مقاله، روش کتابخانه ای می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.