تحلیل رفتار خرید مجازی مصرفکنندگان پوشاک با استفاده از مدل رفتار برنامه ریزی-شده


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل رفتار خرید مجازی مصرفکنندگان پوشاک با استفاده از مدل رفتار برنامه ریزی-شده دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل رفتار خرید مجازی مصرفکنندگان پوشاک با استفاده از مدل رفتار برنامه ریزی-شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل رفتار خرید مجازی مصرفکنندگان پوشاک با استفاده از مدل رفتار برنامه ریزی-شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل رفتار خرید مجازی مصرفکنندگان پوشاک با استفاده از مدل رفتار برنامه ریزی-شده :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

فضای مجازی، نقش و جایگاه مصرفکنندگان را در دنیای تجارت به کلی دگرگون ساخته است. دسترسی آسان به اطلاعات امکان مقایسهسریع محصولات و ب یاری از امناناتی که اینترنت در اختیار مصرفکنندگان قرار دادهاست، قدرت مصرف کنندگان را به مراتب بیشتر ساخته است.در این میان تنها ک انی میتوانند در دنیای رقابت باقی بمانند که بتوانند بیش از پیش مشتریان خود را راضی نگه دارند و این امر محقق نمی-شود مگر با شناخت هرچه بیشتر مشتریان و رفتار آنها. رفتار مصرف کننده، مجمواه فعالیتهایی است که در جهت ک هب، مصرف و یا عدممصرف کالاها و خدمات صورت میگیرد. در این پژوهش، رفتار خرید مجازی مصرف کنندگان پوشاک کودک مورد بررسی قرار گرفته است. مدلپیشنهادی این پژوهش براساس تئوری رفتار برنامه ریزی شده و نظرات افراد خبره و بر پایه پژوهشهای قبلی در زمینه رفتار مصرف کننده، ارائهشد. این مدل شامل متغیرهایی همچون نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری درک شده در ارتباط با خرید مجازی پوشاک کودک، نیت ورفتار خرید پوشاک کودک و … میباشد. داده ها با نمونه گیری خوشه ای با تنمیل ۳۱۵ پرسشنامه جمع آوری گردید. برای تحلیل داده ها از نر -افزار SPSS20 و برای آزمون فرضیات از آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده شد. نتایج نشان داد نگرش نبت به خرید اینترنتی پوشاککودک و هنجارهای ذهنی مؤثر بر خرید اینترنتی پوشاک کودک با قصد خرید اینترنتی پوشاک کودک و درنهایت قصد خرید اینترنتی پوشاککودک و رفتار خرید اینترنتی پوشاک کودک رابطه معناداری دارند. اما معناداری رابطه کنترلهای رفتاری درک شده در ارتباط با خرید اینترنتیپوشاک کودک و قصد خرید اینترنتی پوشاک کودک مورد تأیید قرار نگرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.