ارائه مدل تبیین رابطه ی نوآوری محصول با سرمایه های فکری)IC


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل تبیین رابطه ی نوآوری محصول با سرمایه های فکری)IC دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل تبیین رابطه ی نوآوری محصول با سرمایه های فکری)IC  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل تبیین رابطه ی نوآوری محصول با سرمایه های فکری)IC،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل تبیین رابطه ی نوآوری محصول با سرمایه های فکری)IC :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به رشد بازارها و فن آوری های جدید و همچنین افزایش تنوع در محصولات، نوآوری محصولات جدید اهمیت یافته اند. از طرفیسازمان هایی که تاکید بیشتری بر سرمایه های فکری دارند نسبت به دیگر سازمان ها نوآورترند. این بدان دلیل است که در چنین سازمان هاییبه علت وجود سرمایه های فکری و استفاده از دانش، ارائه راهکارهای جدید افزایش میابد که این به نوبه خود نوآوری را در پی دارد. بنابراین درپژوهش حاضر سعی بر آن است که رابطه سرمایه فکری با نوآوری محصول را در قالب یک مدل مفهومی نشان داده شود. نتیجه حاصل ازپژوهش نشان می دهد که ابعاد سرمایه ی فکری بر نوآوری محصول تاثیر به سزایی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.