برند سازی اثر تاریخی کاریز کیش بهمنظور جذب گردشگر فرهنگی مطالعه موردی: منطقه گردشگری کاریز کیش


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برند سازی اثر تاریخی کاریز کیش بهمنظور جذب گردشگر فرهنگی مطالعه موردی: منطقه گردشگری کاریز کیش دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برند سازی اثر تاریخی کاریز کیش بهمنظور جذب گردشگر فرهنگی مطالعه موردی: منطقه گردشگری کاریز کیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برند سازی اثر تاریخی کاریز کیش بهمنظور جذب گردشگر فرهنگی مطالعه موردی: منطقه گردشگری کاریز کیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برند سازی اثر تاریخی کاریز کیش بهمنظور جذب گردشگر فرهنگی مطالعه موردی: منطقه گردشگری کاریز کیش :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در دنیای به هم پیوسته و کوچک شده امروز، هر مکان برای کسب سهم خود از دنیای مصرف کنندگان، گردشگران، کسب و کار، سرمایه گذاری، سرمایه، حتی احترام و توجه باید با دیگر مکان ها رقابت داشته باشد.تمام محصولات نیازمند تلاشی هدفمند در راستای برندسازی هستند تا از این طریق به طور موفقیت آمیزی برای جذب مشتریان به رقابت بپردازند. آنهایی که نام و نشان تجاری قوی تری دارند، راحتتر محصولات و خدماتخود را فروخته و مشتریان و سرمایه ها را به سمت خود جلب مینمایند. برند سازی مقصد گردشگری در مورد تلفیق تمام ویژگیهایی است که با آن مکان عجین شده است به همین دلیل گفته میشود تکوین راهبردمخصوص نام و نشان تجاری قابلیت مکان را برای عمل کردن به وعدههای خود افزایش میدهد. در این مطالعه باهدف جذب گردشگری و شهرت منطقه کاریز کیش بهعنوان برند برتر آغاز گردید که در آن فرضیههای تحقیقبا تعداد نمونه ۸۳ نفر از خبرگان در حوزه گردشگری در منطقه کیش، بهوسیله تحلیل رگرسیون مورد آزمون قرار داده شد که نتایج حاکی از آن بود که تأثیر تبلیغات و اطلاعرسانی مؤثر، خدمات رستوران، عرضه صنایعدستی بر جذابیت و شهرت کاریز تأثیر مثبت و معنادار دارد و فرضیهها تایید شده و همچین فرضیه چهارم یعنی تاثیر خدمات رفاهی بر جذابیت و شهرت ردشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.