بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه-
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه- دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه- کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه-،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه- :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی این پژوهش بررسی عوامل موثربرکاهش اسیب پذیری وفاداری مشتری درخرید اقلام ضروری و مصرفی خانوار درفروشگاه های زنجیره ای شهرکرمانشاه می باشد این پژوهش براساس روش پژوهش ازنوع توصیفی و ازشاخه پیمایشی می باشد برای جمع اوری اطلاعات ازپرسشنامه به تعداد ۴۰۰نسخه استفاده شده است فرضیات تحقیق باانجام ازمون همبستگی پیرسون ازمون شدند و تمام فرضیات مطرح شده تایید شد نتایج رتبه بندی متغیرهای اثرگذار بروفاداری مشتریان براساس ازمون فریدمن به این ترتیب است: کیفیت اجناس/برند/تعادل قیمت /عوامل بهداشتی وتبلیغات فروش
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.