بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه-


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه- دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه-  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه-،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر کاهش آسیبپذیری وفاداری مشتریان در خرید اقلام ضروری ومصرفی خانوار مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای شهر کرمانشاه- :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی عوامل موثربرکاهش اسیب پذیری وفاداری مشتری درخرید اقلام ضروری و مصرفی خانوار درفروشگاه های زنجیره ای شهرکرمانشاه می باشد این پژوهش براساس روش پژوهش ازنوع توصیفی و ازشاخه پیمایشی می باشد برای جمع اوری اطلاعات ازپرسشنامه به تعداد ۴۰۰نسخه استفاده شده است فرضیات تحقیق باانجام ازمون همبستگی پیرسون ازمون شدند و تمام فرضیات مطرح شده تایید شد نتایج رتبه بندی متغیرهای اثرگذار بروفاداری مشتریان براساس ازمون فریدمن به این ترتیب است: کیفیت اجناس/برند/تعادل قیمت /عوامل بهداشتی وتبلیغات فروش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.