بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
امروزه هوش تجاری به یکی از اجزای کلیدی در تمام شرکتهای بزرگ موفق تبدیل شده است. البته در شرکت های مختلف اقدامات ابتدایی برای استقرار هوش تجاری به درجات متفاوتی از موفقیت منجر شده اند. در صورت اجرای صحیح، هوش تجاری به یکی از فاکتورهای کلیدی در رقابت اصلی سازمان تبدیل می شود، ولی در صورت اجرای غلط به یکی از اشتباهات گران در سازمان منجر می شود. در این مقاله سعی شده است عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها شناسایی و درجه بندی شوند. در این مسیر، ابتدا با بررسی منابع و سایت های تخصصی مرتبط و مصاحبه با عده ای از کارشناسان، ۸ عامل اصلی شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان را شناسایی نمودیم. سپس با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری، چگونگی تأثیرگذاری و درجه اهمیت هر کدام مشخص گردید و در نهایت این عوامل با توجه به میزان وابستگی و قدرت نفوذشان، طبقه بندی شدند. در ادامه مشخص شد که در میان این عوامل، عوامل عدم حمایت مدیریت ارشد و فقدان آموزش، بیشترین نقش را در شکست پروژه های هوش تجاری ایفا می نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.