بررسی ارتباط بین رقابت در بازار تولید و مدیریت سود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ارتباط بین رقابت در بازار تولید و مدیریت سود دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ارتباط بین رقابت در بازار تولید و مدیریت سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین رقابت در بازار تولید و مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ارتباط بین رقابت در بازار تولید و مدیریت سود :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
یکی از عواملی که در کنار سایر عوامل تأثیر گذار بر مدیریت سود، انگیزه مدیران شرکت ها را برای اعمال نظر فرصت طلبانه در سود تحت تأثیر خود قرار می دهد، رقابت در بازار تولید است. افزایش رقابت در بازار تولید، مدیران را برای دستکاری سود شرکت تحت فشار قرار می دهد تا با دستکاری سود، فشارهای مالی خود را از طریق تأمین منابع مالی خارجی کم هزینه کاهش داده و با کاهش هزینه سرمایه، قیمت محصول پایینی داشته باشند و با کسب این مزیت قیمتی، سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص داده و رقبا را از میدان به در کنند. بر این اساس در این تحقیق، ارتباط بین رقابت شدید در بازار تولید و مدیریت سود مورد مطالعه قرار گرفت. با توجه به ابعاد رقابت، از سه شاخص اندازه صنعت، هزینه های ورود به صنعت و تمرکز به منظور اندازه گیری رقابت در بازار تولید استفاده شد. برای آزمون فرضیه ها، اطلاعات مالی ۷۷ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در سطح ۵ صنعت، طی سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۰ با استفاده از روش رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های تحقیق نشان داد، بین شاخص های هزینه ورود به صنعت و تمرکز با مدیریت سود ارتباط معناداری وجود دارد. اما با در نظر گرفتن ادبیات تحقیق، ارتباط بین شاخص اندازه صنعت ومدیریت سود تائید نمی شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.