معماری و رسانه دیجیتال نگرشی نو درخلق فضاهای نمایشی مبتنی براجرا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معماری و رسانه دیجیتال نگرشی نو درخلق فضاهای نمایشی مبتنی براجرا دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معماری و رسانه دیجیتال نگرشی نو درخلق فضاهای نمایشی مبتنی براجرا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معماری و رسانه دیجیتال نگرشی نو درخلق فضاهای نمایشی مبتنی براجرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معماری و رسانه دیجیتال نگرشی نو درخلق فضاهای نمایشی مبتنی براجرا :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

ترکیب فضاهای اطلاعاتی و مجازی بعنوان نمادهای عصرحاضر بافضاهای فیزیکی و واقعی یک چالش و یا یک فرصت را برای بسیاری ازمعماران درطراحی فراهم کرده است اکنون ساختمان ها نیز توانسته اند خود را درمیان ابزار و وسایل ارتباطات جمعی جای دهند و خود نیز درامراطلاع رسانی تبدیل به یک رسانه شوند اما علاوه برخصوصیت اطلاع رسانی فضاها اطلاعات نیز خود دربرخی موارد میتوانند درخلق فضاهای معماری مشارکت کند و همین امر موجب میشود یک فضا بارکاربریی خاص درزمانهای مختلف کارایی و تصاویر متعددی را ارایه کند دیگر بار معنای بناها تغییر یافته و نیاز به معنای جدیدی که فراخور شرایط حاضر جوامع اطلاعاتی باشد احساس میگردد پیشرفت تکنولوژی ارتباطات ازیک سو و ظهور رسانه ها ازسوی دیگر سبب تاثیرات فراوان برمعماری شده است و دربرخی ازبناها استفاده ازرسانه درطراحی فضای معماری به عنوان یک مساله مهم مطرح شده است این نیازهای جدید و پویا ساختمانی را می طلبد که این معماری را منعکس کند ازاین دریچه دراین نوشتار تلاش خواهد شد تاثیر رسانه جدید که تحولات پرشتاب آن ازپیشرفت علوم مرتبط با علم الکترونیک است برمعماری مورد بررسی قرارمیگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.