برسی شاخصهای سنجش تابع هدف و محدودیت های طراحی شبکه خطوط حمل ونقل همگانی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برسی شاخصهای سنجش تابع هدف و محدودیت های طراحی شبکه خطوط حمل ونقل همگانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برسی شاخصهای سنجش تابع هدف و محدودیت های طراحی شبکه خطوط حمل ونقل همگانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برسی شاخصهای سنجش تابع هدف و محدودیت های طراحی شبکه خطوط حمل ونقل همگانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برسی شاخصهای سنجش تابع هدف و محدودیت های طراحی شبکه خطوط حمل ونقل همگانی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از مسائل مهم حملونقل همگانی، مسأله طراحی شبکه همگانی است. طراحی شبکه شامل چهار مرحله طراحی شبکه خطوط، ، تعیین برنامه زمانبندی، برنامهریزی وسایل و برنامهریزی خدمه بوده که مهمترین آن طراحی شبکه خطوط میباشد. طراحی شبکه خطوط همگانی به صورت بهینهسازی یک تابع هدف همراه با محدودیتها میباشد. تابع هدف مسأله طراحی شبکه خطوط همگانی دارای یک یا چند شاخص میباشد. بنابراین به منظور شناخت بهتر شاخصها و محدودیتهای معمول در طراحی شبکه خطوط، این مقاله ابتدا اهداف گروههای درگیر در سیستم همگانی را معرفی میکند و سپس با مرور بر منابع شاخصهای مهم در نظر گرفته شده در تابع هدف مسأله طراحی شبکه خطوط و محدودیتهای مهم را تعیین و به معرفی هر کدام از شاخصها و محدودیتها میپردازد. شاخصهای مهم شامل زمان سفر کل، پوشش، مسافت طی شده و تعداد انتقال و محدودیتهای مهم شامل تعداد ناوگان، طول خط، فرکانس یا سرفاصله زمانی، حداکثر تعداد خطوط، مستقیم بودن مسیر و فواصل بین ایستگاهی میباشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.