مقایسه نظریه ذهن و پرخاشگری در کودکان تحت آموزش موسیقی و آموزش ندیده


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه نظریه ذهن و پرخاشگری در کودکان تحت آموزش موسیقی و آموزش ندیده دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه نظریه ذهن و پرخاشگری در کودکان تحت آموزش موسیقی و آموزش ندیده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه نظریه ذهن و پرخاشگری در کودکان تحت آموزش موسیقی و آموزش ندیده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه نظریه ذهن و پرخاشگری در کودکان تحت آموزش موسیقی و آموزش ندیده :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر، مقایسه نظریه ذهن و پرخاشگری دو گروه از کودکان تحت آموزش موسیقی و آموزش ندیده بود. جامعه پژوهششامل کلیه کودکان پیش دبستانی استان تهران بود که به شیوه تصادفی ۷۲ نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند که ۳۶ نفر از این کودکانپیش دبستانی به مدت حداقل ۶ ماه تحت آموزش موسیقی قرار داشتند و ۳۶ نفر دیگر تحت آموزش موسیقی نبوده اند و تمام اعضای گروه نمونهپرسشنامه ۳۸ سوالی نظریه ذهن قمرانی و همکاران (۱۳۸۵) را پاسخ دادند و پرسشنامه ۴۳ سوالی پرخاشگری پیش دبستانی واحدی و همکاران(۱۳۸۷) توسط والدین یا مربیان ایشان تکمیل گردید. تحلیل داده ها با تحلیل واریانس چند متغیره و آزمون t مستقل نشان داد که آموزشموسیقی بر تحول سطح دوم و تحول سطح سوم نظریه ذهن در کودکان پیش دبستانی تاثیر مثبت معناداری دارد (p<0/05)، اما بر تحول سطحاول نظریه ذهن و میزان پرخاشگری اثر مثبت معناداری دیده نشد و نمرات دو گروه یکسان بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.