مدیریت برند،اهرم توفیق در تعهد سازمانی کارکنان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت برند،اهرم توفیق در تعهد سازمانی کارکنان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت برند،اهرم توفیق در تعهد سازمانی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت برند،اهرم توفیق در تعهد سازمانی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت برند،اهرم توفیق در تعهد سازمانی کارکنان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هزاره سوم ، عصر تغییرات سریع و روز افزون محیطی و ظهور شرایط پیچیده سازمانی است.در این میان، گوی رقابت راسازمانهایی خواهند ربود که به نقش منابع انسانی متعهد و توانمند دردستیابی مستمر به عملکرد عالی ، باوری عمیق داشتهباشند و با بکارگیری همه ابزارهای ممکن در راستای حفظ این دارایی با ارزش و استراتژیک ، همت گمارند.در این پژوهش در صدد آن برآمدیم تا با رویکرد مطالعه کتابخانه ای ،مفهوم مدیریت برند ، تعهد سازمانی کارکنان و ارتباطاین دو را مورد مطالعه قرار داده و نگاه مدیران را در جهت اعمال مدیریت موثر و کارآمد برند، به منظور حفظ ، پرورش وارتقاء سطح تعهد سازمانی کارکنان معطوف نماییم .یافته های این پژوهش حاکی از آن است که وجود نام تجاری معتبر برای یک موسسه به عنوان یکی از با ارزش تریندارایی های ناملموس و سرمایه معنوی آن از یکسو تاثیرات شگرفی بر وفاداری مشتریان و از سوی دیگر بر تعهد سازمانیکارکنان می گذارد . به عبارتی دیگر مدیریت موثر نام و نشان تجاری، موجبات افزایش رضایتمندی و در نهایت تعهد ووفاداری کارکنان را فراهم می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.