فرهنگ سازی و نهادینه سازی درس پژوهی در مدارس به عنوان سازمان یادگیرنده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فرهنگ سازی و نهادینه سازی درس پژوهی در مدارس به عنوان سازمان یادگیرنده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فرهنگ سازی و نهادینه سازی درس پژوهی در مدارس به عنوان سازمان یادگیرنده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرهنگ سازی و نهادینه سازی درس پژوهی در مدارس به عنوان سازمان یادگیرنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فرهنگ سازی و نهادینه سازی درس پژوهی در مدارس به عنوان سازمان یادگیرنده :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
در این مقاله در ارتباط با اینکه چگونه می توان درس پژوهی را در مدارس ایران نهادینه کرد ، درباره ارتباط با مفهوم درس پژوهی،تاریخچه وجایگاه درس پژوهی،مطالعات انجام گرفته درخصوص اجرای ان درکشورهای مختلف و از جمله ایران مطالبی بیان گردیده است. همچنین برایاینکه این فرهنگ را در مدارس ایران نهادینه کرد راهکارهایی ارائه شده است به گونه ای که در سایه بالندگی مدرسه و همه کارکنان اندرس پژوهی بتواند فرصتی برای معلمان ایرانی فراهم آورد تا با یکدیگر گفتگو کنند،از تجربه های خود و دیگران بیاموزند و به بهبود آموزشبه طور مشارکتی کمک کنند؛فضای روانی بهتری برای کار در مدرسه فراهم آورند و شوق یادگیری را در خود به وجود آورند.همچنین ششاصل پیشنهادی با توجه به نتایج حاصل از بررسی مطالعات تیمز به طور جدی مورد توجه قرار گرفته، این اصول با ویژگی های اصلی درسپژوهی تشابه زیادی دارند و تاکید می کنند که مطالعه درس (درس پژوهی) فرایندی است که با این اصول سازگاری دارد و اجرای این اصولدرنهادینه سازی درس پژوهی در مدارس یادگیرنده کمک شایانی می کند ودر پایان اگر بخواهیم درس پژوهی را نهادینه سازی کنیم ضمنتوجه به تغییر فرهنگی باید بالندگی را در ارتباط با کارکنان که به نوعی جزئی از سیستم اموزش و پرورش می باشند ایجاد کنیم و در اینزمینه طرح ها و برنامه هایی را پیاده کنیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.