تبیین مدل رتبه بندی مشتریان اعتباری بانک با استفاده از شبکه های عصبی روش RBF نمونه موردی بانک ملی استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مدل رتبه بندی مشتریان اعتباری بانک با استفاده از شبکه های عصبی روش RBF نمونه موردی بانک ملی استان آذربایجان غربی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مدل رتبه بندی مشتریان اعتباری بانک با استفاده از شبکه های عصبی روش RBF نمونه موردی بانک ملی استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مدل رتبه بندی مشتریان اعتباری بانک با استفاده از شبکه های عصبی روش RBF نمونه موردی بانک ملی استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مدل رتبه بندی مشتریان اعتباری بانک با استفاده از شبکه های عصبی روش RBF نمونه موردی بانک ملی استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

یکی از موضوعات مهم که در تخصیص اعتبارات بانکی حائز اهمیت می باشد، بررسی و ارزیابی رتبه بندی اعتباری مشتریان اعتباری بانک می باشد. بخاطر اینکه بانک ها همواره نگران بازگشت اصل سرمایه به همراه سود حاصل از اعطای اعتبار هستند، هدف ما از انجام این تحقیق، تبیین و رتبه بندی مشتریان اعتباری بانکها می باشد و یافتن این مسئله که آیا می توان مدلی تعیین کرد که اعطای تسهیلات را به مشتریان سرعت بخشید و در عین حال از دقت کافی در جهت رفع مشکلات عدم وصول اصل و بهره وام ها گام برداشت؟ ما برای جمع آوری داده ها از روش پرسشنامه استفاده کردیم. نمونه آماری تحقیق شامل ۳۰۰ نفر می باشد و پرسشنامه طراحی شده شامل ۴ شاخص اصلی وضعیت مالی، اقتصادی، مدیریتی و شخصیتی می باشد که هر شاخص دارای ۴ سوال بصورت ۵ گزینه می باشد و یک وضعیت کلی (خوش حساب و بدحساب) به عنوان متغیر وابسته می باشد. نتایج تحقیق نشان داد که دقت پیش بینی آزمون RBF با ۰.۹۸۶ است. خطای پیش بینی آزمون RBF در مورد طبقه بندی خوش حساب ۰.۰۰ و در مورد بد حساب ۰.۰۲۴ می باشد که حاکی از کمترین میزان خطای مدل است. نتایج تحقیق با یافته های سایر محققان همسو بوده و حاکی از امکان رتبه بندی مشتریان بانک به وسیله شاخص های مالی، اقتصادی، مدیریتی و شخصیتی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.