بررسی رابطه سرمایه نمادین با رسانه های جمعی (مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سرمایه نمادین با رسانه های جمعی (مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سرمایه نمادین با رسانه های جمعی (مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سرمایه نمادین با رسانه های جمعی (مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سرمایه نمادین با رسانه های جمعی (مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه ایلام) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در این تحقیق به دنبال بررسی رابطه سرمایه نمادین یا رسانه های جمعی بوده ایم تا بدانیم که چه رابطه ای بین این دو وجود دارد تا با تغییر در یکی از این متغیرها در دیگری احتمالاً تغییراتی را ایجاد کنیم. از این رو در این تحقیق یک سوال کلی و سهسوال جزیی شکل گرفته است که به بررسی رابطه سرمایه نمادین (اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی) با رسانه های جمعی پرداخته است و تمامی سوالات مورد تأیید قرار گرفته اند و میزان این رابطه ها به ترتیب برابر با ۰.۴۳، ۰.۳۸، ۰.۵۳، ۰.۶۲ می باشد که نشان دهنده رابطه معنادار ، مثبت و مستقیم می باشد. نمونه گیری در این تحقیق به روش خوشه ای چند مرحله ای است و تعداد نمونه با استفاده از جدول کرجسی مورگان و فرمول کوکران برابر با ۳۸۴ نفر می باشد. نرم افزارهای مورد استفاده در این تحقیق spss 21 و lisrel9.1 می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات از طریق پرسش نامه محقق ساخته است. رسانه های جمعی می توانند، سرمایه های نمادین افراد را اعم از اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تغییر دهند از این رو می توان با پیروی و جهت گیری رسانه های جمعی به سمت و سوی مشخصی، سرمایه نمادین افراد را به آن سمت و سو سوق داد و هدایت کرد و افراد را نسبت به داشتن آن سرمایه ها تشویق کرد. همین طور هر چه افراد سرمایه های نمادین مشخصی داشته باشند و از الگوی خاصی تبعیت کند، زمانی رسانه جمعی تأثیر گذار خواهد بود که با سرمایه های نمادین افراد مطابقت و هم خوانی داشته باشد، به عبارتی این دو بر هم رابطه مستقیم و مثبت دارند و افزایش در یکی باعث افزایش در دیگری خواهد شد، با رعایت این اصل که هر دو هم سو وهم جهت باشند (رسانه اسلامی- ایرانی برای نمادهای ایرانی- اسلامی و رسانه های غربی برای نمادهای غربی مؤثر هستند).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.