بررسی تاثیر شناسایی برند مشتری بر وفاداری مشتریان سازمان های خدماتی (مورد مطالعه هتلهای استان زنجان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر شناسایی برند مشتری بر وفاداری مشتریان سازمان های خدماتی (مورد مطالعه هتلهای استان زنجان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر شناسایی برند مشتری بر وفاداری مشتریان سازمان های خدماتی (مورد مطالعه هتلهای استان زنجان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شناسایی برند مشتری بر وفاداری مشتریان سازمان های خدماتی (مورد مطالعه هتلهای استان زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر شناسایی برند مشتری بر وفاداری مشتریان سازمان های خدماتی (مورد مطالعه هتلهای استان زنجان) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر شناسایی برند مشتری بر وفاداری مشتریان سازمانهای خدماتی می باشد. برای این منظور از جامعهآماری شامل کلیه مشتریان هتلهای شهر زنجان استفاده شد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران (برای جامعه نامحدود) برابر با ۳۸۴نفر شد که اعضای نمونه با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای گردآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه ای که ضریبآلفای کرونباخ آن برابر با ۰.۹۳۹ و ضریب گاتمن اسپیلیت هاف آن برابر با ۰.۹۵۸ بود استفاده شد و در نهایت برای تجزیه و تحلیل داده هاو آزمون فرضیه ها از تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر بهره گرفته شد. یافته ها نشان می دهد که شناسایی برند مشتری (هویت برند) برکیفیت خدمات ادراک شده، ارزش ادراک شده و اعتماد برند تاثیر دارد. و همچنین کیفیت خدمات ادراک شده، ارزش ادراک شده و اعتمادبرند، وفاداری مشتریان به برند را تحت تاثیر قرار می دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.