بازاریابی سبز و تاثیر آن بر قصد خرید سبز و رفتار مصرف کننده سبز


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی سبز و تاثیر آن بر قصد خرید سبز و رفتار مصرف کننده سبز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی سبز و تاثیر آن بر قصد خرید سبز و رفتار مصرف کننده سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی سبز و تاثیر آن بر قصد خرید سبز و رفتار مصرف کننده سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی سبز و تاثیر آن بر قصد خرید سبز و رفتار مصرف کننده سبز :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بازاریابی سبز از دهه ۱۹۸۰ مورد توجه گسترده سازمان ها و مصرف کنندگان واقع شده است. افزایش توجه به محیطزیست از سوی مصرف کنندگان و افزایش اطلاعات آنها درباره اهمیت حفظ محیط زیست موجب می شود هنگام خرید،محصولاتی خریداری شوند که کمترین آسیب و صدمه را به محیط زیست وارد آورد. این فرایند به عنوان خرید سبز نامبرده می شود. سازمان ها با تولید محصولات دوست دار محیط زیست و مصرف کنندگان با تاثیرگذاری بر مسائل زیستمحیطی خود، ضرورت نگهداری محیط زیست را نشان می دهد. در این راستا مقاله حاضر به بررسی بازاریابی سبز و تاثیرآن بر قصد خرید سبز و رفتار مصرف کننده سبز می پردازد. جهت جمع آوری اطلاعات از روش کتابخانه ای استفاده شدهاست. یافته های تحقیقات متعدد بر روی جوامع گوناگون، اختلافاتی در نحوه عملکرد مصرف کنندگان در این جوامع آشکارمی شود که جالب توجه است. بطوریکه در برخی جوامع مصرف کنندگان با توجه کردن به مسائل زیست محیطی، ترغیبدیگران و خرید محصولات و خدمات سبز سعی در حفظ محیط زیست دارند بطوریکه در جای دیگر مصرف کنندگانی دیگربا توجه به اطلاع و توجه به مسائل زیست محیطی و محصولات سبز، تلاشی در جهت اصلاح رفتارهای خرید خود ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.