شناسایی و مدلسازی عوامل مؤثر بر مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و مدلسازی عوامل مؤثر بر مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و مدلسازی عوامل مؤثر بر مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و مدلسازی عوامل مؤثر بر مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و مدلسازی عوامل مؤثر بر مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید میباشد. در این پژوهش ۵ عامل مؤثر شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به پیشینه تحقیق و مطالعات انجام شده توسط پژوهشگر، مدل مفهومی پژوهش تدوین و فرضیهها تعیین شدند. در این مطالعه که از نوع پیمایشی _ همبستگی و تک مقطعی میباشد، نمونه گیری به صورت تصادفی ساده از بین کارخانجات صنایع کاشی یزد انجام گرفته شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده و برای تجزیه و تحلیل دادهها و بررسی فرضیهها از روش مدلسازی معادلات ساختاری SEM به روش حداقل مربعات جزئی PLS استفاده شد که به این منظور نرم افزار آماری Smart PLS به کار گرفته شد. یافته ها نشان از تأثیر مثبت مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.