بررسی عوامل افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
تجارت الکترونیک موجب تحولی شگرف در روابط کسب و کار و مشتریان شده است و سهم عمدهای از تعاملات تجاری را به خود اختصاص داده است. اعتماد مشتری به عنوان عامل اصلی موفقیت تجارت الکترونیک در نظر گرفته شده است. پیشرفت سریع تجارت الکترونیک، منجر به توسعه تحقیقات در زمینه ایجاد اعتماد در تجارت الکترونیک شده است. این در حالی است که محققان ایجاد اعتماد را، به خصوص در روابط بین مشتریان و فروشندگان اینترنتی حائز اهمیت می دانند، تا آنجا که بسیاری از صاحب نظران کلید موفقیت در تجارت الکترونیک را ایجاد و استقرار فراگرد مطمئن و مورد اعتماد برای خریدار می دانند. هدف اصلی در این مقاله شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیک در مشتریان ایرانی است. ما در این مقاله ۱۲۱ نفر بهعنوان نمونه انتخاب، و دادههای لازم از طریق پرسشنامه ۲۳ سؤالی که بین آنها توزیع شده، به دست آمده است. بر اساس نتایج تحقیق به نظر مشتریان متغیرهای مربوط به فروشنده، خریدار و محیط باعث افزایش اعتماد به تجارت الکترونیک در مشتریان میشود. رتبهبندی نسبی این متغیرها بر اساس میانگین از بیشترین تا کمترین اهمیت بهصورت زیر است: ۱ متغیرهای مربوط به فروشنده؛ ۲ متغیرهای مربوط به خریدار؛ ۸ متغیرهای مربوط به محیط
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.