بررسی تاثیر فرهنگ عامه بر گردشگران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فرهنگ عامه بر گردشگران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فرهنگ عامه بر گردشگران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فرهنگ عامه بر گردشگران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فرهنگ عامه بر گردشگران :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

همواره و در بسیاری مقالات بر اثرات گردشگری برروی فرهنگ تاکید شده است و کمتر در مورد تاثیر فرهنگ و روحیات یک ملت بر گردشگران و گردشگری سخن رانده شده است، در حالی که تاثیر فرهنگ برگردشگری و گردشگری بر فرهنگ متقابل است.در این نوشتار ما به بررسی نقش و اهمیت فرهنگ عامه بر توسعه ی صنعت گردشگری و اینکه آیا فرهنگ یک جامعه و روحیات یک قوم یا قبیله می تواند اثری بر جذب گردشگر و روحیات گردشگران داشته باشد پرداخته ایم. روش پژوهش پیش رو با توجه به نوع موضوع تحقیق به روش کتابخانه ای و تکنیک بررسی اسناد و مدارک می باشد. هسته اصلی تعامل فرهنگی مردم محلی است، زیرا فرهنگ های جوامع ابتدایی هنوز دستخوش تغییرات نشده اند، اختلاف جاذبه های فرهنگی که توسط بشر در طول تاریخ به وجود آمده از تنوع فراوانی برخوردار است.برنامه ریزی در احیاء و معرفی این باورها و اعتقادات در کنار دیگر جاذبه های گردشگری انسجام و تناسب فرهنگی را بین انسان ها به وجود می آورد. در سال های اخیر، مشاهده و تجربه ی تفاوت های فرهنگی میان کشورها مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بررسی ها ومطالعات نشان می دهد که استمرار مراودات، گردشگری، بین یک جامعه با جوامع دیگر درمدت زمان طولانی، موجب بروز تغییر و تحولات فرهنگی و شکل گیری فرایند اجتماعی نسبتا مشخصی می شود به این ترتیب که هم مردم جامعه ی میزبان و هم گردشگران تحت تاثیر فرهنگ یکدیگر قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.