تحقیق تعالی سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق تعالی سازمانی دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق تعالی سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق تعالی سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق تعالی سازمانی :

حمایت و پشتیبانی از مدیریت شرکت های اروپایی ، و در صورت نیاز کمک به تمام بخش های اتحادیه اروپایی (EC) .
۱۹۸۸:در ۱۵ سپتامر ۱۹۸۸ ، مدیران عامل ۱۴ شرکت اروپایی دور هم گرد آمده و بنیاد کیفیت اروپا (EFQM) را بمنظور مدیریت کیفیت بنا نهادند .
۱۹۸۹:در ۱۹ اکتبر۱۹۸۹ ماموریت ، چشم انداز و اهداف کلان EFQM بطور رسمی تدوین گردید .
۱۹۹۱:در این سال مدل تعالی EFQM متولد شد . از سال ۱۹۸۸ تا سال ۱۹۹۱ این بنیاد (EFQM) تازه تاسیس شده تمامی فعالیت های خود را حول توسعه مدل EFQM -بعنوان چارچوبی که بر اساس آن وضعیت داوطلبان جایزه کیفیت مورد قضاوت قرار میگرفت – معطوف نمود . یک تیم اصلی کوچک با پشتیبانی ۳۰۰ متخصص ، کار بر روی مدل را انجام می دادند .
۱۹۹۲:در این سال اولین جایزه کیفیت اروپا توسط پادشاه اسپانیا در شهر مادرید به برنده آن اعطا گردید .
۱۹۹۵:در سالهای اولیه تاسیس ، EFQM قصد داشت تا فعالیت هایش را بر روی سازمانهای با اندازه بزرگ و زیرمجموعه هایشان معطوف نماید اما با گذشت اولین سال از اعطای اولین جایزه آشکار شد که این مدل می تواند برای بخش دولتی و شرکت های با اندازه کوچک و متوسط نیز کاربرد داشته باشد ، بنابراین در سال ۱۹۹۵ ، EFQM این دو طبقه جدید را نیز برای اعطای جایزه کیفیت پذیرفت .
۲۰۰۰:EFQM در ابتدا کار خود را با ۱۴ عضو آغاز نمود . در طی ۱۰ سال ، اعضاء به بیش از ۷۰۰ سازمان از دو بخش خصوصی و عمومی رسید .
۲۰۰۵:در حال حاضر EFQM در حال توسعه چارچوب هایی جهت موضوعات خاص مدیریتی می باشد .
معیارهای تعالی سازمانی مدل EFQM:
معیار های توانمند ساز که شامل موارد ذیل می باشد :
• معیار رهبری
• معیار خط مشی و استراتژی
• معیار کارکنان
• معیار شراکت ها و منابع
• معیار فرآیند ها
معیار های نتایج که شامل موارد ذیل می باشد :
• معیار نتایج مشتری
• معیار نتایج کارکنان
• معیار نتایج جامعه
• معیار نتایج کلیدی عملکرد
در واقع از نظر بنیاد مدیریت کیفیت اروپا وضع مطلوب دارای معیار های فوق می باشد . وضعی که در آن سازمان از نظر معیار های فوق متعالی باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.