استفاده از اصول زیبایی شناسی در طراحی مراکز تجاری و نقش آن در جذب مشتری(نمونه موردی شهر تبریز)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از اصول زیبایی شناسی در طراحی مراکز تجاری و نقش آن در جذب مشتری(نمونه موردی شهر تبریز) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از اصول زیبایی شناسی در طراحی مراکز تجاری و نقش آن در جذب مشتری(نمونه موردی شهر تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از اصول زیبایی شناسی در طراحی مراکز تجاری و نقش آن در جذب مشتری(نمونه موردی شهر تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از اصول زیبایی شناسی در طراحی مراکز تجاری و نقش آن در جذب مشتری(نمونه موردی شهر تبریز) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با افزایش روز افزون جمعیت در شهرهای رو به رشد، تقاضا برای ایجاد و استفاده از فضاهای خرید و فروش رو به افزایش است و سیل جمعیتی که به سمت چنین مراکزی روانه می شوند صاحبان و متصدیان مراکز تجاری را بر آن می دارد که با انواع راه حل ها در پی افزایش فروش و جذب هر چه بیشتر مشتریان بوده و در رقابت با دیگر عرضه کنندگان برنده میدان باشند، در این میان یکی از مهمترین مسایلی که تاثیر زیادی بر مخاطب می گذارد، طراحی داخلی و نمای مجموعه های تجاری است و اگر اصولی و جذاب باشد می تواند در جذب مشتریان بیشتر به مراکز خرید نقش کلیدی ایفا کند. دراین مقاله نحوه ی طراحی اصولی مراکز تجاری که از واحد های کوچک تجاری تا هایپر مارکت ها را در بر می گیرد مورد بررسی قرار گرفته و به رابطه جذابیت بصری مراکز تجاری و جذب مشتری پرداخته می شود و با بررسی نمونه های موردی در سطح شهر تبریز ، رابطه بین این دو متغیر یعنی جذابیت واحد تجاری و جذب مشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد . روش تحقیق در این مقاله به این صورت است که در ابتدا با مطالعات کتابخانه ای و پژوهش های میدانی و مشاهده و عکسبرداری از انواع مراکز خرید و فروش موارد موفق و ناموفق شناسایی شده و در ادامه با تحلیل نتایج پرسشنامه هایی که نظرات استفاده کنندگان این مراکز تجاری را بازتاب می داد درستی این فرضیه مورد ارزیابی قرار می گیرد. در نهایت راه حل هایی برای بهبود ارتباط مشتریان با فضای مراکز تجاری معرفی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.