ارزیابی و مکان گزینی کاربری های آموزشی (مدارس ابتدایی) شهر زابل با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و تحلیل سلسله مراتبی(AHP)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و مکان گزینی کاربری های آموزشی (مدارس ابتدایی) شهر زابل با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و تحلیل سلسله مراتبی(AHP) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و مکان گزینی کاربری های آموزشی (مدارس ابتدایی) شهر زابل با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و تحلیل سلسله مراتبی(AHP)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و مکان گزینی کاربری های آموزشی (مدارس ابتدایی) شهر زابل با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و تحلیل سلسله مراتبی(AHP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و مکان گزینی کاربری های آموزشی (مدارس ابتدایی) شهر زابل با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و تحلیل سلسله مراتبی(AHP) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

فضاهای آموزشی یکی از مهمترین کاربریها در سطح شهر محسوب می شود؛ که فضای قابل توجهی را به خود اختصاص داده و با توجه به اهمیت آن نیاز به توجه بیشتری دارند؛ از سوی دیگر رشد سریع جمعیت شهرنشین و بالا بودن نرخ رشد جمعیت در کشورهای در حال توسعه و قرار گرفتن جمعیت در پایین هرم حاکی از افزایش جمعیت جوان که توجه به آموزش را جدی می نماید. هدف از انجام این تحقیق ارزیابی موقعیت مدارس ابتدایی نسبت به کاربری های دیگر در سطح شهر و اولویت بندی مناطق برای احداث مدارس جدید در شهر زابل است. شیوه کار در این پژوهش، ترکیبی از روش های کتابخانه ای، میدانی و تحلیلی است؛ که برای این منظور از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است. نتیجه ای که از این تحقیق به دست آمده، حاکی از آن است که در مجموع فاصله کاربری آموزشی با کاربری دیگر شهری رعایت شده است ولی از نظر دسترسی و توزیع مدارس در وضعیت مطلوبی نیست و به درستی مکان گزینی نشده است و در انتها با تلفیق لایه ها، مناطقی که نیاز به احداث مدارس جدید دارد اولویت بندی گردیده است.واژه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.