مدل نوآوری ارزش محور در خدمات تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدل نوآوری ارزش محور در خدمات تجاری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدل نوآوری ارزش محور در خدمات تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل نوآوری ارزش محور در خدمات تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدل نوآوری ارزش محور در خدمات تجاری :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف از این مطالعه، افزایش شناخت از نوآوری خدمات در قالب ارزش سازی و بافت محیط تجاری و صنعتی اس ت. علی رغم رشد ادبیات در این باره، هنوز در حج وسیعی از آن، نوآوری خدمات با رویکرد تکنولوژی محور و همانند نوآوری محول نگریسته میشود. لذا، مدل ارائهشده در این مقاله، خدمات را با رویکردی مرزبندیش ده از محول و با هدف ایجاد ارزش مشترک با همکاری ذینفعان مورد بررسی قرار داده است. در این مدل، سرمایه انسانی و شرکای یکش رکتاع از تامین – کنندگان و سایر ذینفعان آن با تحت تاثیر قرار دادن دانش و منابع، شایستگیها و قابلیتهای یک شرکت بر خدمات ارزش – محور موثر بوده و نوآوریمحوری آن شرکت به شرط تکنولوژی گرا بودن و داشتن قابلیت یادگیری، میتوانند منجر به نوآوریارزشمحور در خدمات تجاری شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.