شناسایی عوامل موثردرموفقیت و شکست اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی عوامل موثردرموفقیت و شکست اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی عوامل موثردرموفقیت و شکست اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثردرموفقیت و شکست اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی عوامل موثردرموفقیت و شکست اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
در زمان کنونی وجود رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در هر کسب وکار است. بی شک می توان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان ها مشتریان آن ها هستند . از این رو مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش سازمان برای ایجاد و ارائه ارزش به مشتری است بسیار مهم می باشد. ما در این مقاله بدنبال شناسایی و بررسی عوامل موثر در موفقیت و شکست اجرای پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری CRM می باشیم. این پژوهش از منظر هدف کاربردی بوده، از نظر روش توصیفی می باشد، منابع تحقیق شامل کلیه مقالات چاپ شده و سخنرانی و میزگردهایی بوده که در طول کنگرههای مختلف در مورد موضوع مورد بررسی، جمع اوری ومستند سازی شده است. عوامل متعددی بر روند موفقیت اجرای پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر گذارند که از یک طرف، شامل عوامل درونی سازمان مانند : استراتژی، تکنولوژی مورد استفاده، مدیریت و کارکنان سازمانها و… از طرف دیگرشناخت ناکافی از محیط خارج سازمان بخصوص مشتریان می باشد. برای اجرای موفقیت امیز مدیریت ارتباط با مشتری، مرحله اول نیازمند توجه و بررسی مدیریت سازمان برای شناسایی و تحلیل نیاز و ترجیحات مشتریان کلیدی و محیط خارجی سازمان می باشد، سپس اماده سازی سازمان از لحاظ اجرا، ماننداموزش کارکنان و هماهنگی فعالیتها و فرایندهای لازم و سرانجام اجرای پروژه می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.