سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک ملی شهرستان مهاباد(با استفاده از مدلکانو)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک ملی شهرستان مهاباد(با استفاده از مدلکانو) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک ملی شهرستان مهاباد(با استفاده از مدلکانو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک ملی شهرستان مهاباد(با استفاده از مدلکانو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک ملی شهرستان مهاباد(با استفاده از مدلکانو) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظور شناخت عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان مهاباد و ارایهی راهکارهایی برای افزایش رضایت مشتریان انجام شده است. این تحقیق که پژوهشی کاربردی و از نوع توصیفی است، به شیوهی میدانی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان بانک ملی شهرستان مهاباد میباشد. حجم نمونه، ۱۵۳ نفر از مشتریان بانک ملی بوده که به صورت تصادفی ساده انتخاب شده و مورد مطالعه قرار گرفته اند. ابزار گردآوری اطلاعات در تحقیق حاضر، پرسشنامه استاندارد کانو در سنجش رضایت مشتری شامل ۲ سوأل و بر اساس مقیاس درجه بندی لیکرت در سه سطح عوامل پایه، عوامل عملکردی و عوامل انگیزشی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.