تحلیل اثر بخشی آمادگی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان البرز برای پذیرش سیستم مدیریت دانش


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اثر بخشی آمادگی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان البرز برای پذیرش سیستم مدیریت دانش دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اثر بخشی آمادگی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان البرز برای پذیرش سیستم مدیریت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اثر بخشی آمادگی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان البرز برای پذیرش سیستم مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اثر بخشی آمادگی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان البرز برای پذیرش سیستم مدیریت دانش :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

مقاله حاضر، بخشی از یافته های یک طرح تحقیقاتی با هدف بررسی عوامل موثر بر آمادگی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان البرز ، قبل از پیاده سازی سیستم مدیریت دانش است . در تحقیق حاضر ، تاثیر عوامل فردی، زمینه ای ، محتوایی و فرآیندی بر تعهد و بدبینی نسبت به مدیریت دانش (به عنوان عناصر امادگی برای مدیریت دانش) مورد آزمون قرار گرفته است. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان البرز، به تعداد ۵۰۰ نفر بودند که بر اساس تعیین حجم نمونه، ۸۵ نفر لازم بود که بر اساس ۱۵۰ پرسشنامه توزیع شده با استفاده از نمونه گیری تصادفی، ۱۲۹ نفر پرسشنامه با نرخ ۸۶ درصد برگشت داده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. برای جمع اوری داده ها در این تحقیق از پرسشنامه استفاده شد و برای تعیین روایی آن، در اختیار چند تن از استادان صاحب نظر قرار گرفت. سپس برای سنجش پایایی پرسشنامه، ضریب آلفای کرونباخ توسط نرم افزار spss محاسبه شد۸ درصد به دست آمد که مقدار مناسبی بود در بخش تجزیه و تحلیل داده ها، از مقایسه میانگینها، تحلیل همبستگی و که برابر ۶/۷۴ در نهایت، از تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی برای آزمون فرضیه های تحقیق استفاده شد. نتایج نشان داد که عوامل فردی بر بدبینی و تعهد مستمر، عوامل زمینه ای بر بدبینی، تعهد عاطفی و مستمر، عوامل محتوایی بر بدبینی و تعهد مستمر و هنجاری نسبت به مدیریت دانش تاثیر مستقیم دارند و عوامل فرایندی بر بدبینی و تعهد عاطفی نسبت به مدیریت دانش تاثیر منفی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.