بررسی تاثیرعوامل فرهنگی بر رفتار مصرف کننده در صنعت فناوری اطلاعات وارتباطات (مطالعه موردی: تلفن همراه)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرعوامل فرهنگی بر رفتار مصرف کننده در صنعت فناوری اطلاعات وارتباطات (مطالعه موردی: تلفن همراه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرعوامل فرهنگی بر رفتار مصرف کننده در صنعت فناوری اطلاعات وارتباطات (مطالعه موردی: تلفن همراه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرعوامل فرهنگی بر رفتار مصرف کننده در صنعت فناوری اطلاعات وارتباطات (مطالعه موردی: تلفن همراه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرعوامل فرهنگی بر رفتار مصرف کننده در صنعت فناوری اطلاعات وارتباطات (مطالعه موردی: تلفن همراه) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در صورتی که در بازار در سطح جهانی بنگریم هر کشور دارای هنجارها، سنتها و عادتهای مخصوص به خود است و در صورتیکه به بازار در سطح یک کشور بنگریم هربازار از بازار دیگر متفاوت بوده و دارای هنجارها، سنت ها و عادت های خاص خود است که بر رفتار خرید افراد در آن بازار تأثیر می گذارد و چنانچه شرکت فروشنده پیش از برنامه ریزی و تهیه ی برنامه ی بازاریابی درباره شیوه اندیشه خریداران در بازار مورد نظر خود درباره نحوه ی رفتار خرید و استفاده از محصول شرکت بررسی های لازم را انجام ندهد با وضع شگفت انگیزی رو به رو خواهد شد و باید هزینه های زیادی را پرداخت کند..تحقیق کاربردی حاضر در مورد دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات صورت گرفته است. روش نمونه گیری تحقیق حاضر، روش تصادفی با طبقه بندی است. برای اندازه گیری متغیرها از پرسشنامه استفاده شده است و پایائی پرسشنامه با استفاده از شاخص آلفای کرونباخ سنجش شده است که مقدار آن ۹۳ درصد بدست آمده و نشان دهنده پایائی قابل قبول پرسشنامه است. در بخش عملیات میدانی، تعداد ۲۴۶ پرسشنامه تکمیل شده و برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های ناپارامتریک، روائی و پایائی پرسشنامه سنجیده و مورد تائید قرار گرفته است. در این راستا مقدار آلفای کرونباخ ۹۳ درصد بدست آمده است که نشان دهنده پایائی قابل قبول پرسشنامه است. در بخش استنباطی و آزمون فرضیه ها از روش های کلوموگروف- اسمیرنوف، اسپیرمن، مدل یابی معادلات ساختاری و فریدمن استفاده شده است.نتیجه آزمون فرضیه ها منجر به رد تعدادی از فرضیه ها و معنی داری ارتباط سایر متغیرها است. در نهایت با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری، مدل پیشنهادی محقق برازش شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.