مقایسهی مؤلفه های عملکرد خانواده (مبتنی بر الگوی مکمستر)دانش-آموزان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی و غیرکاربر.


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسهی مؤلفه های عملکرد خانواده (مبتنی بر الگوی مکمستر)دانش-آموزان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی و غیرکاربر. دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسهی مؤلفه های عملکرد خانواده (مبتنی بر الگوی مکمستر)دانش-آموزان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی و غیرکاربر.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسهی مؤلفه های عملکرد خانواده (مبتنی بر الگوی مکمستر)دانش-آموزان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی و غیرکاربر.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسهی مؤلفه های عملکرد خانواده (مبتنی بر الگوی مکمستر)دانش-آموزان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی و غیرکاربر. :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، مقایسه ی عملکرد خانواده مبتنی بر الگوی مکمستر در بین دانش آموزان کاربر و غیرکاربر شبکه های اجتماعی مجازی بود. روش پژوهش از نوع علی مقایسهای بود. جامعه ی آماری پژوهش را کلیه ی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه ی دورهی دوم(دبیرستان) مدارس شهر اردبیل با دامنهی سنی ۱۵-۲۰تشکیل میدادند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحلهی تعداد – ۳۷۵ دان شآموز مورد بررسی قرار گرفت. برای گردآوری دادهها از پرسشنامهی ابزار سنجش خانواده ( FAD )که بر مبنای الگوی مکمسترساخته شده و یک پرسشنامه محقق ساخته در مورد شبکههای اجتماعی استفاده شد. دادهها از طریق ابزارهای توصیفی و آزمون t مستقل تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان داد که در متغیر عملکرد خانواده و همچنین خردهمقیاسهای نقشها، آمیزش عاطفی، کنترل رفتار و کارکرد کلی، بین دانش آموزان کاربر شبکه های اجتماعی مجازی و دانش آموزان غیرکاربر تفاوت معناداری وجود دارد بدین صورت که عملکرد خانوادههای دانش آموزان کاربر شبکه های اجتماعی در این مؤلفه ها از خانواده های دانش آموزان غیرکاربر ضعیفتر میباشد. درخرده مقیاسهای ارتباط، همراهی عاطفی و حل مسأله بین دو گروه تفاوت معناداری مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.