رابطه سبک های یادگیری،آمادگی خودراهبری و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۲-۹۳


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه سبک های یادگیری،آمادگی خودراهبری و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه سبک های یادگیری،آمادگی خودراهبری و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۲-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک های یادگیری،آمادگی خودراهبری و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۲-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه سبک های یادگیری،آمادگی خودراهبری و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یادگیری یک نیاز اساسی برای انسان محسوب می شود. به مثابه نیازهای فیزیولوژیکی بوده و ادامه حیات انسان بدون آن امکان پذیر نیست. با توجه به تغییر و تحولات دائمی در کلیه عرصه ها، انسان باید یک یادگیرنده مادام العمر باشد تا بتواند زندگی کند و جایگاه خود را بیابد. کسب حجم زیاد اطلاعات و علوم در زمانی اندک بصورت آموزش رسمی امکان پذیر نیست و لازمه ی آن یادگیرنده خود راهبر می باشد تا بتواند به تنهایی و یا با کمک همتایان مطالعه نموده و دانش خود را بیفزاید، نگرش خود را توسعه دهد و مهارت های مورد نیاز را بدست آورد. آمادگی برای درگیر شدن در یادگیری خود راهبری ۱ یکی از اهداف آموزش عالی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.