بررسی تاثیر آموزش پیش از دبستانی دانش آموزان پایه اول، دوم و سومابتدایی شهریاسوج در ارتباط با متغیرهای مهارتهای روانی – حرکتی و سازگاری اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش پیش از دبستانی دانش آموزان پایه اول، دوم و سومابتدایی شهریاسوج در ارتباط با متغیرهای مهارتهای روانی – حرکتی و سازگاری اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش پیش از دبستانی دانش آموزان پایه اول، دوم و سومابتدایی شهریاسوج در ارتباط با متغیرهای مهارتهای روانی – حرکتی و سازگاری اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش پیش از دبستانی دانش آموزان پایه اول، دوم و سومابتدایی شهریاسوج در ارتباط با متغیرهای مهارتهای روانی – حرکتی و سازگاری اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش پیش از دبستانی دانش آموزان پایه اول، دوم و سومابتدایی شهریاسوج در ارتباط با متغیرهای مهارتهای روانی – حرکتی و سازگاری اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

موفقیت کودکان در مدرسه تا حدودی به رویدادهایی بستگی دارد که آنها قبل از ورود به مدرسه تجربه کرده اند. آمادگی کودکان برای ورود به مدرسه و موفقیت بعدی آنها در تحصیل، با جنبه های مختلف رشد آنها مرتبط است. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش پیش از دبستانی دانش آموزان پایه اول، دوم و سوم ابتدایی شهریاسوج در ارتباط با متغیرهای مهارتهای روانی – حرکتی و سازگاری اجتماعی مورد آزمون قرار گرفته است در این پژوهش جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان سال های اول، دوم و سوم دبستان های شهریاسوج می باشد که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ مشغول به تحصیل می باشند. گروه نمونه شامل ۳۰۰ دختر و پسر است که ۱۵۰ نفر آنها دارای تجربه پیش دبستان و ۱۵۰ نفر فاقد تجربه پیش دبستانی هستندروش نمونه گیری، تصادفی طبقه ای می باشد و متغیر مستقل عبارتست از آموزش پیش دبستانی و متغیر وابسته، مهارت های روانی حرکتی هستند برای تجزیه وتحلیل داده ها از دو روش استفاده شده در روش توصیفی فراوانی درصد جنسی در صد آزمودنی ها و میانگین انحراف استاندارد متغیر های پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند در روش استنباطی از تی مستقل برای بررسی تفاوت میانگین ها و روش همبستگی پیرسون استفاده شده است. برای سنجش مهارت های حرکتی روانی از آزمون لینکلن ازورتسکی استفاده شده جهت اندازهگیری میزان رفتارهای کودک در دوره ابتدایی بکار رفته است یافته ها: با (ABIC) است. و پرسشنامه رفتار سازشی توجه به نتایج این پژوهش و سطح معنا داری، آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های روانی حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی بی تاثیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.