اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر خود تنظیمی دانش آموزان دارای اختلال خواندن


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر خود تنظیمی دانش آموزان دارای اختلال خواندن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر خود تنظیمی دانش آموزان دارای اختلال خواندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر خود تنظیمی دانش آموزان دارای اختلال خواندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر خود تنظیمی دانش آموزان دارای اختلال خواندن :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش مؤلفههای هوش هیجانی بر خودتنظیمی دانش آموزان دارای اختلال خوانددن بدود. این پژوهش در زمرهی مطالعات آزمایشی و از نوع نیمهآزمایشی با طرح پیش آزمون پسآزمون با گروه کنترل است – . بر ای اساس نمونه ای شامل ۳۰ دانش آموز دارای اختلال خواندن به روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل جایگذاری شدند. اعضای گروه آزمایش در ۱۰ جلسه ی ۴۵ دقیقه ای شرکت کردند و بعد از آخری جلسه، پس آزمون برای هر دو گروه اجرا شد. همچنین یک ماه بعد، آزمون پیگیری از هر دو گروه به عمل آمد. در این پژوهش از پرسشنامه یادگیری خودتنظیم بوفارد ۱۹۹۵ استفاده شد. دادهها با استفاده از آزمون تی برای دو گروه مستقل و تحلیل کواریانس تحلیل شدد. نتایج نشدان داد میانگین نمرات خودتنظیمی دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل به لحاظ آماری از یکدیگر متفاوت اسدت و آموزش مؤلفه های هوش معنوی اثر معناداری بر افزایش خودتنظیمی دانش آموزان دارای اختلال خواندن دارد. بنابرای با توجه به یافته های پژوهش حاضر میتوان گفت آموزش مؤلفه های هوش هیجانی میتواند خودتنظیمی دانش آموزان دارای اختلال خواندن را افزایش دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.