اثربخشی آموزش ریاضی به روش سنتی والکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزهپیشرفت دردانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش ریاضی به روش سنتی والکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزهپیشرفت دردانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش ریاضی به روش سنتی والکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزهپیشرفت دردانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش ریاضی به روش سنتی والکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزهپیشرفت دردانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش ریاضی به روش سنتی والکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزهپیشرفت دردانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف اثربخشی آموزش ریاضی به روش سنتی والکترونیکی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت دردانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان انجام گرفت. روش تحقیق نیمه آزمایشی پیش آزمون– پس آزمون، بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر دوم دبیرستان شهر سیرجان می باشد که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به تحصیل مشغول بودند.نمونه گیری به صورت تصادفی خوشه ای چند مرحله ای است که تعداد ۳۰ نفر به شیوه تدریس سنتی و تعداد ۳۰ نفر به شیوه تدریس الکترونیکی در درس ریاضی که جمعاً ۶۰ نفر بودند تحت آموزش قرار گرفت. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر و انگیزش پیشرفت هرمنس استفاده شد و برای تحلیل داده ها روش آزمون تحلیل کوواریانس به کار رفت .یافته های تحقیق نشان داد که آموزش تدریس الکترونیکی بر خودکارآمدی دانش آموزان تاثیر ندارد آموزش الکترونیکی درس ریاضی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی در سطح ۰/۰۱ تاثیر معنادار داشته است . آموزش سنتی درس ریاضی بر افزایش خودکارآمدی در سطح ۰/۰۱ تاثیر معنادار داشته است.آموزش تدریس سنتی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی تأثیر معنادار ندارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.